CONSCIOUS COLLECTION


Jag och agnes gjorde tyresö centrum osäker idag innan träning. VILKEN SHOPPING DET BLEV ALLTSÅ, FLERA TIMMAR! eller?

Kom hem med det här iaf. (FÖRLÅT nicole för att jag köpte likadan bikini som dig men den är så jävla snygg och tänkte köpa svart men det fanns inte och det gör mig så blek och det fanns 1ex kvar och det var min storlek! I had to do it!!) och det här linnet från Conscios collection som tydligen ska komma ut imorgon? Jag fattar ingenting :s fanns massa kläder därifrån i tyresö, men man ska inte klaga.. Köpte en beige t-shirtbh också, så himla bra att ha.

Är supernöjd! | erica


|KOMMENTARER
Postat av: Ida

Den bikinin är så snygg! Tycker också det är lite konstigt att de har släppt massa plagg från consious collection fast den egentligen ska komma imorgon..

2011-04-13 @ 21:16:14
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: E.W

Tack så mycket! :)

2011-04-13 @ 21:47:59
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0