HÖG PÅ LIVET



pics. Sara Nyström min fina vän - copyright
Som ni ser, den där blicken. Dom där ögonen. Svarta som natten. Vilken känsla.

Dagen Torsdag har varit bra, sömnig men bra. Somnade nästan till lite på musiken tror jag, vi såg världens näst tråkigaste film. (Tråkigast är 'Buddha föll av skam') Spanska glosförhöret gick grymt bra, fast vi tittade på glosorna först innan musiken. På kockprofilen gjorde vi pizza. mumsigt som tusan.

Det blåser väldigt mycket nu! Jag måste berätta om en lite hemsk sak som hände idag:
Jag köpte en yoghurt innan träningen (en sån där liten man ska hälla müsli i och äta lita snabbt) så var jag 'lite' sen så jag åt den medan jag gick.. Tror ni inte yoghurten typ blåser bort då? JO det gör den. Så hela jag var dränkt i vaniljyoghurt.. inte så jävla mumsigt

Men
jag lät mig inte nedslås, träningen var skön som tusan, härligt folk där, fick sluta tidigare, fick 35.6 på 50rygg. Nytt pers tror jag nog.. eller nått..

| erica

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0