MINNENA OCH FRAMTIDEN ÄR ALLT VI HAR KVAR NU



Jag önskar jag kunde visa er en bild, men det går inte. Jag har inga bilder.

Onsdagen har varit fantastisk, sådär lagom dåsig efter en natt med inte så jättemycket sömn, 2 lektioner. Ena sammarbetsövningar andra karate. Hemskjutsad av susanna på cykeln. Härlig känsla! Cyklade till träningen, världens omväg. Solen lös in genom fönstrerna i simhallen och gjorde vattnet ljust och härligt. Kändes som att vara utomlands. Cyklade hem, åt och hamnade här. Har laddat ner musik, ska tipsa om en härlig röst imorgon!

Nu ska jag krypa till kojs, jag är väldigt trött. MMM | erica

update: jag håller på med en ny bloggdeign också! It's upcoming soon! :)


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0