SHOTTS


som erica sa, jäkla tur att de inte är nån modeblogg dehär..
jag är iofs god damn braa på att ta outfits bilder! kan ja våga påstå. eller inte. naej.

HEJ! känner mig som en rackarns flitig uppdaterare idag! Här kommer ett fult litet ointressant inlägg till! Dethär ovan hade jag på mig idag (waaaauu, alla antecknar och reflekterar!) och shortsen på bilden nedan har jag gjort i slöjden. Nu ska jag lägga upp en bild på dom på våran slöjdsida så kanske jag kan få dedär jäkkla mvget i slöjd också! Fick VG på engelskaprovet idag. Mitt första vg i engelska! en gång ska va den första (y) -agnes

|KOMMENTARER
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, hon tackar! :)

2011-04-12 @ 19:10:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0