FISKTASTISKT

afrekkinmaaazin, återigen en bild från Coldplay, Glasvegas osv på WhereTheActionIs, återigen skriver jag det, (pratiskt taget..) längst fram av 25 000 fans. Stört. DreeeamComeTruuuue ! COPIRAAJT -Nej men om sanningen till varför jag lägger upp massa bilder just därifrån är att det bara är dessa som är redigerade och aldrig visats på bloggen förut. Tog nämligen bort mitt redigeringsprogram och kan inte få tillbaka det. Det går inte att ladda ner det igen till min dator.. Gladare tjej får man alltså leta efter..
Första dagen enligt schema, jag överlevde faktiskt överraskande bra. Inte lika tpl och depp över skolstarten längre faktiskt och jag är sjuuukt taggad på att börja träna imorgon! Sjukt! Men som sagt, första dagen och vi har redan fått 'läxa', att till imorgon förstå vad Konservatism är för nått.. Går på fem minuter !..elleeeeer?.. Dessutom borde jag börja fundera på ett musikprojekt vi ska ha den här terminen också, men det kan faktiskt bli kul! För de som undrar åkte jag in till stan och fikade med Sara direkt efter skolan. Hittade till Jensen västra eller östra eller södra eller vilket det nu var helt själv! Värt inlägg med värd information idag känner jag.. elleeer?..
SkitIDetGonattOchSovGott
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: cassandra

godnatt! :D

2011-08-24 @ 21:47:47
URL: http://bruudar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0