HEJ KIOSKMONGON

Got to love 'kioskmongo' !
Häj såhär såg jag ut idag. Klänning 50 riksdaler på hm,
Halsband 29 på bikbok, tröja 150 från bikbok den meed.
Rejäla kap må jag säga !

En liten funderarfråga, varför samlar man traditionellt sett hela jekla släkten och får mer presenter än på julafton när man konfirmerar sig? Herregud det var ju bara kul att lära känna nya människor och åka till Italien, nu ska man belönas för det också! Mer sånt tycker jag! Ge mig en present varje gång jag gör nått kul! Nej men ärligt, jag ska faktiskt inte ha någon mottagning. Har inte mycket släkt (farfar har skickat ett kuvert med pengar, gissar jag) och inte en så kristen familj över huvud taget, men ändå vill lilla familjen dra iväg mig till Vapiano, ge mig en väska och ett kors. Inte så att jag klagar, ser fram emot det en hel del, men jag funderar fortfarande.. Varför? Vännerna mina firar ju för sjuttsingen med fler personer än på sina födelsedagar! Är vi verkligen sååå kristna? :d
Nu har jag i alla fall köpt en klänning till imorgon och är ganska taggad! (;
Alla creds till dig om du läste hela inlägget och faktiskt refflekterade över vad det stod!..
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: Anonym

creds till mig! (btw dina inlägg är grymmaaa agnes, i love you!)

2011-08-21 @ 12:45:16

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0