IT REMINDS YOU OF REALITY

Coldplay i Juni. Ta. Mig. Tillbaka. ..Nu! -copycopycoopyriiight-

Fattar knappt att det här var i början av sommaren och att den nu är typ slut.. Eller, på ett sätt känns det som evigheter sen vi stod där, praktiskt taget längst fram av 25 000 fans, och skrek halsarna av oss till Coldplay, Glasvegas och Daniel Adams Ray. Har hunnit med så mycket annat extremt kul under sommaren att det ändå 'förträngts' lite, men seriöst, jag minns superväl när vi tänkte på konserten och tyckte att det kändes hur långt bort som helst! För att inte tala om Italien, det är ju liksom ett halvår kvar, typ! Nu är allt över, skolan har börjat och det är svårt att greppa hur fort saker egentligen går. Inte helt redo för skolan än!
Nu har jag hur som helst genomgått mina första 45 minuter på detta läsår, för jo så var det. Klockan nio tvingar dom dit oss för att sedan skicka hem oss kvart i tio! Inte ens om man vill får man stanna kvar i skolan och se hotfull ut när de nya sjuorna kommer! Kändes ju jättevärt att sitta hemma och göra ingenting sen (visst, hade kunnat göra något vettigt, men jag tror faktiskt aldrig jag varit så trött och seg i hela mitt liv som idag.) Imorgon går vi i alla fall till ett, känns lite mer värt om man nu ändå ska upp vid halv åtta.
..jag som skulle somna innan elva, för så trött var jag ju.. jo tjena.
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: Therese

vilken härlig bild!!:D

2011-08-23 @ 16:47:22
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0