TVÅ MUSIKPUNKTER

Jag har några kompisar från simningen som också går på dans på tisdagar, folkdans. Det låter inte superkul såhär när man hör det, men jag var där för nått år sen och dansade runt och hade mig och det var så grymt kul att jag dör! SÅ DÄRFÖR, nu när jag trappat ner på simningen och är typ helt ledug varenda dag, ska jag ikväll åka dit och kolla lite och se om jag kanske vill börja själv! Mina andra homies har ju sin andra dans (:
Musikpunk nummer två i detta inlägg är vårat musikprojekt i skolan. Vi ska välja en låt, göra om den lite (långsammare/snabbare, byta lite ackord, byta språk på texten eller liknandee) och jag måste säga att jag är megataggad på det! Tror jag har bestämt mig för Two Door Cinema Club's 'Something Good Can Work'. Nu ska jag bara hitta ackorden och lära mig hur man spelar ackorden också (; ska slå alla med häääääpnad hur bra jag kan spela på gitarr!.. d:
AGNES

sånt himla härligt band! lätt ett av mina favoriter! Och den här låten är ju som gjord för att göras
om! visserligen pratar jag väldigt snabbt själv, men att sjunga tydligt såhär snabbt funkar bara
inte, så jag tänkte dra ner på tempot och kanske ändra lite ackord, vi får se! (: nu ska här dansas!


|KOMMENTARER
Postat av: Elin

Nej hon har inte flyttat, hon bor just nu på ett ställe pga att hon har blivit riktigt sjuk. Det är därför jag åker till henne ganska ofta. Men jag vill att hon ska komma hem så fort som möjligt men det kommer dröja, tyvärr. :)

2011-08-30 @ 19:11:42
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0