ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS SNOW

Tumblr_lvw7v8wted1qmvtpdo1_500_large
nu vill jag faktiskt ha snö. -hihi såå coolt med rörliga bilder!-
Jag åker till Spanien om 2 veckor, innan dess vill jag se lite snööö! Min helg har sugit.
Hårt. Alltså på riktigt! Inte gjort ett piss. Köpte en julklapp till mamma idag i alla fall.
Känner mig som världens bästa dotter eftersom jag inte brukar ge mina föräldrar
julklappar i vanliga fal... Fast vad faan ska man ge till sin pappa? Funderade på en sådär
sju paket saltade jordnötter, eftersom han ä.l.s.k.a.r dem, men hur länge håller de sig?
Jag får spåna vidare.. Nu ska jag bada och läsa engelska! PIS AOT!

|KOMMENTARER
Postat av: Emelie

Vad fin bild! =D

2011-12-12 @ 09:49:22
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Namnet är Anna

Hej agnes. En rörlig bild heter som föjer: GIF. Är dock ej säker på vad man säger i plural. Men tror att det är GIFar, men kan vara GIFs... #JustThoughtYouShouldKnow

2011-12-12 @ 21:12:24

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0