EN RIKTIGT GRÖN, GRÖN JUL!

Okej, nu är all snö borta. Bortsmält. Totalt gone! Stackars er som får en otraditionell traditionell jul :(
För inte kallar jag en jul under palmerna traditionell på något sätt. Fick tre julklappar idag. Det var en så otraditionell överlämning det kan bli, den 23e mitt på ljusa dan någon gång innan lunch. "Se här får ni! Nu ska vi se, varsågoda!" Poff. Klart. Öppnat. Glad blev jag ändå! 250 kronor på KanDee webshop från pappsen och 250 kronor från farmor. Vid middagen fick jag ett kuvert med 700 kronor från båda päronen också, + 500 kr att handla för i Spanien. Mer än jag hade förväntat mig om jag får säga det schäälv!
Lite beslutsångest om vilken jag ska beställa. Nicole, o min gudomlige mästare, säger den med fjädrar. Kanske någon annan som håller med eller sååå? (Höhö. Knappt nån som läser. Känns coolt.)


|KOMMENTARER
Postat av: Erica Wåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååågis

fjädris§

2011-12-24 @ 13:10:30
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0