FELIZ NAVIDAD EN SEIS MINUTOS

Såhär brun ska jag bli igen, ännu brunare till och med! Inte för att det kommer gå, men jag ska pressa så in i! Bilden är från takterassen i Italien för den glada själ som frågade!
.
Nu ska jag gå upp om mindre än 4 timmar, planet går 06.40, älskar verkligen att vi alltid tar de tidigaste flighterna för att spara pengar... Är väldigt stolt för jag kom på att man kan ta med sig The Sims 2 och spela hela vägen till Barcelona och därefter till Las Palmas. Det ska jag göra!
.
Hade helt glömt att berätta btw, uppträdandet för hela skolan gick bra! Superstolt över mig och Nicole att vi faaktiiskt vågadee! Kom dessutom på hur oerhört mycket jag kommer sakna min klass när vi börjar gymnasiet. Jag dör, bara en termin kvar!
.
Uppdaterar imorgon, från Spanien!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0