JAG VET INTE VEM JAG ÄR MEN JAG VET ATT JAG ÄR DIN

Egentligen ska jag stå och skala potatis just nu, men jag skriver det här i alla fall. Bara för er! Ska göra potatisgratäng och Susanna skall komma och vara middagsgäst. Senare ikväll ska vi hänga allihopa, o yes.

Idag var jag i stan (igen) känns halvbra. Jag går runt och klagar på att det är stört mycket folk men nu börjar jag inse att jag är en del av all människor som åker in till stan. Hehe ojsan lixom. Jag, Syster och våran kära vän ifrån Skåne gick runt i butiker och fikade. Jag köpte dock bara en klänning, som jag fingrade på igår. Men då var jag ful och allt kändes asfult. Nu är den min i allafall och jag tycker om den väldigt mycket. Så mycket att jag försökte ta bild och lägga upp på bloggen. MM, det är inte ofta. 249;- ifrån HM. Och jag vet att det inte syns på bilderna, men den är mörkblå  med vita små stjärnor.


Åh vad jag gillar min mobilkamera <3 Och gud vad söt jag är! speciellt på tredje bilden. Tycker ni inte?

|KOMMENTARER
Postat av: CASSANDRA - tävling!

ha en underbar kväll! :D

2011-12-28 @ 19:44:13
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vilka är alla? :)

2011-12-28 @ 23:14:40
Postat av: Elin

Den klänningen är jättefin! Har också den!:D

2011-12-29 @ 01:01:48
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0