KOM OCH DANSA MED OSS

Kan någon snälla säga mig varför jag frivilligt sitter och lyssnar på just "Kom och dansa med oss" helt frivilligt just nu? Fastän jag retade gallfeber på Erica när hon sjöng den här om dagen? Jo den är faktiskt rätt härlig.
.
Idag har jag bland annat: 1. Kollat på julkalendern. 2. Jobbat väldigt lite i matteboken. 3. Haft ner en superful tavla i sal ett så att den gick sönder och jag fick sopa upp massa glassplitter. 4. Skrivit och suddat ut en krönika. 5. Ätit keso, pasta, bacon, köttgryta, kebabkött och ris. 6. Haft yoga och slappnat av rejält. 7. Kollat på The Island och ryckt till ordentligt.
.
Dessutom har jag äntligen lyckats få igång hemkunskapen här hemma! (alla skriker yeeey) Nu skriver jag det allra sista, men den känns superkort! Har ingen aning om vad jag ska fylla ut med! :((( Sedan ska jag laga mat till hela familjen. (alla skriker tjohoo) Hoppas på en riktigt språrad fest till kvällen! GAL1!


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0