MIN JULAFTON I BILDER

Fresh på flygplatsen i Barcelona!
Vårat hus! Lägenheten vi bor i ligger på våning 3+4!!!!!!!
Konnebonne pekar ner på restaurangen där vi åt vårat svenska spanska kinesiska julbord, (från vår terass)
Förväntansfulla på WOK JOYA !
Julbord - Standard!
_______________________________________________________________________________________________
HAHA! Jag har spotifyreklam på Spanska! Upptäckte jag nu. HE-RRE-GUD, ska aldrig med klaga på att den svenska är jobbig, jag DÖR vad mycket hemskt de spanska spotifyanvändarna måste stå ut med!
Nu har jag i alla fall ätit så mycket kinesisk buffe att jag spyr och mer ska det bli. Ut på terassen för att spela kort, äta chips och dricka cola! Standard när man är i Spanien ;) Hoppas ni har en superjul där hemma i alla fall, tänker gå och lägga mig tidigt ikväll för jag är dödstrött. Hoppas på soool och bad imorgon!

|KOMMENTARER
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhh mysigt.



GOD JUL FINA DU!

2011-12-24 @ 20:54:22
URL: http://wiilow.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0