TACK 2011, JAG UPPSKATTAR DET.

2011 kan mycket väl ha varit det bästa året någonsin och jag vet att 2012 kommer bli minst lika bra !
ööbs: (vi = jag och alla ni som gjort mitt 2011 så himla supermegagrymt!)
Vi åkte till Idre och röjde rejält! Nej okej, men vi åkte massa skidor & snowboard.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Våren kom och vi var supersnygga. No shit !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag gick på min första konsert (COOL!!), vi såg Daniel Adams Ray på Cirkus och gjorde sittplatserna osäkra!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi åkte skateboard.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Susanna och jag rensade ut mitt rum inför flytten i oktober, Sussi smyckade upp sig rejält med mina hemgjorda finfina smycken och blev Reina Sofia !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev lite sommar och jag solade, läste en mycket bra bok som ingick i vårat svenskaprojekt. Sen slutade skolan och det blev sommarlov.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag och Fikan åkte till hennes landställe vilket då fortfarande tillhörde hennes farmor och hade fina halsar. dörlite
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag fick en fin spark i ansiktet av Jacob, du är så gullig du!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag firade midsommar med amerikaner, något alla borde prova på!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi åkte på festival i Göteborg och taggade sönder.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Där såg vi Daniel Adams Ray ytterligare en gång, (på lite närmare håll denna gång dock) underbart!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MEN, framförallt, vi såg också COLDPLAY och herre min GUD! Det var de bästa timmarna i hela mitt LIV.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi åkte en sådär sjuhundratolv busstationer bort till Susannas land på Ljusterö och solade och badade gal1.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag åkte till Fannys landställe i Sunne för att hälsa på hennes katt. Och säga hej till Fanny.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi åkte på konfirmationsresa till Italien och hade en U.N.D.E.R.B.A.R.T.H.Ä.R.L.I.G vecka med hur mycket sol som helst och där i alla fall jag lärde känna massa nya härliga människor!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konfirmerade mig, logiskt nog, efter resan och sjöng för första gången själv inför ett stort antal människor. Ett obetydligt litet steg för mänskligheten med ett stort steg för människan -jag. typ (;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skolan började, sista året med klassen, snyft. Terminen gick i raketfart och plötsligt var det julfotboll. Vi kämpade tappert och hade turen på vår sida, en superavslutning på första terminen och VI VANN HELA SKITEN! + utklädnaden, I mean, ser ni hur läskig jag var eller?... Inser nu att vi går in på vår sista termin tillsammans och jag vill nästan bara be alla faila så stort i år att alla måste gå om ett år så vi slipper gå skilda vägar så snart. (Säkert bara jag som inte vill börja gymnasiet och resten av klassen tycker säkert det ska bli jätteskönt att sluta men DET GÖR INTE JAG! Vi är världens bästa klass.)... men lite synd tycker nog de andra också att det är (;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är klockan 21.14 här i Las Palmas och maten är klar om en kvart. Ska göra mig nyårsfin (hehe töntigt) och sedan äta. Mums. Hoppas (och vet) att ni där hemma har särkul ikväll och det är väl okej. GOTT NYTT ÅR, VI SES I 2012, ÅRET ALLT KOMMER GÅ UNDER! 

|KOMMENTARER
Postat av: erica

AGNES INTE OKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

2012-01-01 @ 02:39:30

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0