Dec. 30, 2011

Fem händelser som varit bra det här året?

När jag stod vid staketet framför Chris Martin och grät till "Fix you" i regnet.


När jag satt på en backe i Italien och kollade på otoliga fyrverkerier innan jag gick tillbaka till klostret och hade completorium.

När min fina klass vinner julfotbollen, då blir jag så stolt.


När jag pratade med Daniel (se ovan) efter finaste Håkans konsert på Gröna Lund. (och när jag fångade hans trumpinne, det var rätt coolt)


Då det var kärleksmässa i kyrkan dagen innan alla <3 dag och jag satt längst ut i kyrkbänken och efteråt snodde med mig en hjärtballong.

Fem händelser som varit mindre bra det här året?

När jag var sjuk, jag är aldrig sjuk. Det var jobbigt.


När skolan nästan ströp mig.

Kommer tusan inte på fler. Gud vad jag inte har haft problem.

Dina favoritlåtar det här året:

Bland andra:
Jag vet vem jag är när jag är hos dig
You always make me smile
Känn ingen sorg för mig Göteborg
Home
Snälla bli min

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Harry poter 7,2. Åh herre. Samt Kung Fu panda 2 och En Dag.

New girl, bästa serien. Samt de gamla vanliga Himym och Scrubs. Modern family är bra också.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, oja. Jag lärde mig åka snowboard och susade ner för backarna.
Jag blev kär och allt som hör det till.
Jag var på festival och konserter.
Och bajsbajsbajs massa annat, jag gillar att göra nya saker.

Vad var din största framgång 2011?
Framgång? Har aldrig riktigt förstått det ordet.
Men när jag och Susanna tränade upp vår kondition och kom delad 4a på ältasjönrunt var väll en framgång.. eller? Och när jag kom 3a i orienteringen? Annars tycker jag att jag blivit bättre på att dansa och att jag har gått mycket frammåt i skolan.

Vad har du lärt dig i år?
Jag har lärt mig massor om kärlek och att åka snowboard, jag har lärt mig om första världskriget och periodiska systemet, genteknik och hur man pratar spanska i perfekt. Och sånt..

2011 har varit grymt!! Speciellt sommaren, alltså. Herregud vad bra den var. Och våren!
Nu hoppas vi på ett bra 2012! :)

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0