:)

Hur har ni haft idag? för oss har det vart bra!
tog bussen hem från skolan men fortsatte till stan, drack varmchoklad och gick på toa på ett kontor, gick på apoteket och buttericks sen drog vi till kungsträdgården och åkte skridskor för att sen dra till tacobar och käka middag. Haha dom på tacobar hatade oss! först fick fanny avslagen cola och dom blev skitsura när hon sa till och sen fick jag aldrig min mat så jag sa till och då trodde dom att jag bara sa att jag hade beställt fast jag inte hade betalat. men det hade jag juu? -.- Sen köpte vi gottigott och tog bussen hem! På bussen satt vi breve nåra asjobbiga jätterolliga konstiga människor som va från göteborg eller nått. Dom satt och skrattade åt alla fula namn på busshållsplatserna häromkring! feet elakt :(

såå nu vet ni ! :D  | erica

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0