FÄRGA HÅRET

nu är läget såhär att jag har mer än uväxt serni. Jag,enligt mig, är egentligen blond eftersom jag har vart det hela mitt liv. Sedan är det så att det håret som växt ut har vart väldigt mörkt och det back på huvet så då har jag slingat och under sommaren har det ju blekts. Så min helt orginalfärg är ju egentligen väldigt mrökt blond/råttfärgat, inte det vackraste tillsammans med ljustblont om jag säger så.. Men, nu ska jag göra en förändring, och det med bums! jag gör vad som helst bara jag inte har kvar det mörka i håret som jag har nu, sååå..

Jag skulle gärna vilja bleka håret. minus där då: allt hår blir i samma färg, inga skiftningar. Sliter blekningar på håret mycke, mer än annat? kontrasterna på utväxten är lika tydliga.

plus: Jag kommer trivas bra i det och bli nöjd eftersom jag gillar blont på mig.

Jag skulle också vilja färga/tona till kastanjebrunt. minus: har nooo idea om jag passar i det eller om det blir bra ellet nått! jag kommer bli blekare av det. fast det kan va rätt coolt att va blek..

plus: någonting nytt! jag har lixom inte haft annan färg än blont. Om man färgar som i min utväxt fast mer brunt och mer rött (annars blir väll det blonda grönt va?) så det får mer färg så syns inte utväxten lika bra.

SÅ, nu behöver jag hjälp att välja! ska till frisselifrissan på fredag nästa vecka :D

/susanna



Den till höger e ju då, som ni säkert ser, mörkare och den till vänster är ljusare än mitt vanliga hår :)


|KOMMENTARER
Postat av: Tara

Du skulel sökert passa i kastanje brunt ! fast diu ahr lixom alltid vart blond så det skulle var akonstigt :P



saknar diig !

2011-02-03 @ 10:37:46
URL: http://tarajulias.blogg.se/
Postat av: Caroline & Lisa ||Modeblogg||

Du passar jättebra i båda! :D

Men allt bra? :)



Kram Caroline <33

2011-02-03 @ 17:35:20
URL: http://modegalningar.blogg.se/
Postat av: Caroline ||Modeblogg||

Du skulle vara jättefin i ljust hår som på bild 2 (höger) men sen kan du ju göra slingor, mörkare och ljusare :) Tror du passar suuper i det! :D

2011-02-03 @ 18:35:07
URL: http://modegalningar.blogg.se/
Postat av: NICOLE PEREZ

Jaasåå, asså du pasar ju i allt men jag tycker att du ska vara blond! Du kan ju satsa på lite mörkblondt kanske?? :)

2011-02-10 @ 18:17:39
URL: http://nicoleperez.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0