[email protected]/HOTMAIL

Nu är jag trött må ni tro! Har varit och tränat
och sedan degat framför tv:n och datorn.
Dör som FAEN på mitt internet som vägrar
vara snabbt och gör det näst intill omöjligt
 för mig att gå in på de bloggar som
kommenterat inläggen, det tar typ 10 minuter
att ladda en blogg.. Hm.. får svara sen (:

Nu ska jag gå och lägga mig så småningom..
Måste kolla igenom matten tills imorson också,
(jag för tre minuter sen: CHIPSPOMMESFIRTES
DET ÄR IMORRN VI HAR PROV!
)
-agnes

en sånhär säng vill jag ha :) ..fast näe, men ändå (:


|KOMMENTARER
Postat av: Ida

Haha, jag vill ha en rund säng, men detta är väl inte riktigt vad jag tänkte mig då ;)

2011-02-03 @ 13:57:17
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0