AGNES

Hej. Detta är ett seriöst inlägg. Hur mår ni? Haft en bra dag? Jag heter Agnes. Jag är seriös. ...... Nejmen seriöst, Sussi sa att jag skulle skriva.. seriöst. MENNNN, jag råkar ha rejäla svårigheter med det, såå. Tyvärr lär dethär bli aningen för oseriöst. MENN jag ska försöka.

Jag heter Agnes. Är också en del av denna blogg numera dårå. Sussis, Ericus och Fannys fjärde självfrände. Eller något åt det hållet. Jag har för övrigt varit utomlands de två senaste veckorna och blivit sjuttiotre gånger så brun som restrerande patrull härarå.. Hoho, nejmen ändå. Nu är jag med på noterna och ja, ni får stå ut med mina sjuukt töntiga uttryck som "med på noterna" och "restrerande patrull".

Ska inte sitta här och snacka gojja, har mycket viktiga och seriösa sysslor att uträtta. Naet. Chillar här at Ericus med Sussi, Fanny, Ericus themselves, tillsammans med vår ärade kompanjon Nicole dessutom.

Okej seriöst, jag ska vara coOoOOooooOoOlare i nästa inlägg. Kunde bara inte motstå dessa fabolöösa uttryck!

PUSSIGURK! Agnessss

Sussi sa bilden va fin... hihih (:


|KOMMENTARER
Postat av: julia

sV: ja:)

2011-01-09 @ 14:52:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0