AGGER BAGGER

Namn: Agnes Bolling
Ålder: 14, 15 i februari
Familj: mamma, pappa, broor.. katt!
Bor: Stockholm
Intressen: musik, fotboll (på tv. spansk fotboll. la liga typ.), foto, sport (kul sport), resa, plusmassamermenjakommerintepåresten...   
Fritid: simning 4 ggr/v chillar gaalet the rest!

HEJ. Jag heter Agnes, Aggzor, Agger (the) Bagger, Agga Bagga, bara Agge eller Agga, Ankan, Agda, Agneta eller Eivor, men oftast Agnes. Eller Agger kanske, men jag är hur som helst döpt till Agnes. Jag har mellanbrunt hår som kan se ganska tjockt ut men som egentligen inte är så tjockt alls, jag har ögon som inte kan bestämma sig för om de ska vara gröna eller blå och fett små tänder med glapp mellan alla så mitt leende ser lite fuckedup ut. Tycker jag. Jag är rätt stark. Asså fysiskt. Psykiskt med kanske jag vet inte men i alla fall fysiskt. Jag skriver väldigt ofta med paranteser. Det är fett bra att de finns. Lat är jag också. Tvn är min kompis. Datorn med men den tar så lång tid att sätta på. Musik gillar jag också. Lyssna på mest. Har aldrig spelat nått instrument men bas är fett kul! Jag gillar solglasögon och mössor men har nästan aldrig mössa. Jag har jättesvårt att sova på kvällarna och borde egentligen aldrig se på skräckfilm för det får mig att må dåligt. Egentligen är det rätt mycket jag inte borde göra men gör ändå. Borde inte äta onyttigt men det gör jag ändå, borde inte titta på så mycket tv men det gör jag ändå, borde ha bättre kondition men det har jag inte, borde vara bättre på att rita och vara mer kreativ men det är jag inte. Rätt lat helt enkelt, men jag gillar't that way! Jag har väldigt bra betyg i de flesta ämnena. Det är jag stolt över. Men egentligen är jag ju rätt lat och borde inte ha så bra betyg som jag har, men jag har väldigt lätt att lära mig saker och har det ändå. Lite fusk men så är det. Jag tycker inte jag är jättebra på matte. Det tycker min mattelärare. Jag tycker jag suger på bild. Det tycker inte min bildlärare. Jag gillar att läsa och läser ibland. Jag har varit i Spanien 17 eller 18 eller 16 ggr och reser ganska mycket. Jag bor i ett grönt hus men ska flytta till ett ljusgult typ med fult plåttak. Jag är lite kär i David Villa och hela spanska landslaget. Kvällen de vann VM var en av de bästa nånsin! Jag hatar vintern fast jag fyller år då. Älskar sommaren nästan hela sommaren och saknar den alltid annars. Är ganska glad oftast och försöker vara snäll. Jag är klasstödjare i min klass men det vill jag inte vara. Det är tråkigt. Jag har svårt för att ha fel och är ofta ganska envis men kan ge mig ändå. Ibland. Dessutom gillar jag överrredigerade bilder, vilket ni ser ett direktbevis på nedan;






min kompis charlie tyckte ja skulle skriva om honom. han är min coolaste kompis!

 


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0