ÄNNU MER




bägge från monki, 250 respektive 300

nu har vi ju vart i stan, det blev inte så mycket för mig men det gör ju lixom ingenting eftersom jag redan köpt en hel del tidigare dagar. Men nu är jag iaf jätteglad för det nya jag köpt och jättetaggad på att klä på mig och gå till skolan, speciellt glad är jag över jeansen. tycker väldigt mycket om dom. Men tillbaka till skolan, den här treminen ska jag göra alla mina läxor jätteduktigt, komma i tid, lyssna på lektionerna, kunna allt hehe, faktist väldigt peppad på skolan, haha, det känns lite konstigt men jag har blivit skolglad nu. behöver bara en väska nu till skolan, skulle va rätt coolt med en tygväska kankse, har bara en svart från vagabond men den kanske får duga nu dom första dagarna tills man köpt en ny, eller gjort en egen i slöjden, det skulle va nått du :D

Sitter här och och partar loss lixom..


/susanna

|KOMMENTARER
Postat av: allie

ja det har de!



tack söta du!

2011-01-10 @ 18:50:08
URL: http://alexandrastil.blogg.se/
Postat av: Tara

sv-till susanna xD <3



Japp xD <3

2011-01-10 @ 20:18:15
URL: http://tarajulias.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0