CHILLA

Nu, när klockan e 20.30 och jag har kommit hem från en öppet hus som vi hade i vår skola. Det var aassegt och jättetråkigt +att det knappt var nå människor där, ooovärt! Men nu är jag iallafall jättesugen på att bara duscha, titta på lite tv och chilla runt lite :D för vetni, att idag ska jag gå och lägga mig tidigt, på riktigt. När jag och erica var i idre hade vi en riktigt dunder chillkväll. Jag hade gett det henne i julklapp, så jag hade köpt varsin ansiktsmask bara för att vara symboliskt ;) Men iallafall, i idre har vi ett lite större badrum med dusch, bastu och bubbelbadkar så där var det perfekt att va :D aja, vi duschade, bastade, rullade oss i snön, badade med luftbubblor och ni vet vattensprut och sen hade vi i skummande pasta, hjärtkonfetti, pärlor och massa badsalt, men det hände inget, inget bubbel. Men sen när vi tog på vattensprut igen så bara växte skummet! Asså ni ska veta hur najs det va! fytusan asså, vi höll på me allt det där i fyra timmar ;D

Här är lite asnajs chillmusik :D










|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0