CUTTELICUTT

Är det bara jag som är rädd för att gå till frisören? Jag vet inte riktigt vad det är, men på nått sätt får jag exakt samma känsla som när man ska gå till doktorn och ta en spruta. Jag hatar det! :o sen när jag väl kommer till frisören brukar det släppa, men innan så.

..Var och klippte mig igår :p var nervös som få innan, men det känns rätt niiice att ha aningen mindre slitet hår nu idag. Och kortare blev det också.. Erica blev chockad när hon såg hur mycket jag cuttat ;p men så mycket är det faktiskt inte, får visa sen ;) idag tänkte jag plugga och göra nödvändiga saker. Så lär det inte bli..

HAPPYSUNDAY
-agnes

satan vad jag saknar sommarn!

|KOMMENTARER
Postat av: Elina

sv. TACK så mkt :D :D <3

2011-01-30 @ 14:20:24
URL: http://lillaelina.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Åh, vill ha sommar nuuu! O:

Svar: Visst är de? 8D

2011-01-30 @ 14:31:31
URL: http://glasartad.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0