GOMORRON

Nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på trevlig musik. Jag ska snart fixa mig lite och sen dra iväg till skolan. Då ska jag gå med Agnes och Erica för vi bor jetenera varandra. (Y) Ig¨år va jag jätteduktig och gjorde lite so och tog det lilla lugna ni vet. men jag gick och la mig för sent, asså egentiligen! hur svårt kan det va?! Aja, det va toppentrevligt att ha sovmorgon på onsdagar, börjar lixom tio ;) Igår fick vi välja vad vi vill göra på en friluftsdag som e snart i skolan. Man kan välja bowling, badminton, bad, längdskidor och lite annat. Jag och mina kära vänner vill gärna åka till Kungsberget och åka skidor och snowboard, "utförsåkning" som dom kallar de. Men i år var det så förbannat många nior som vill med(vi är åttor) och dom har förtur så det är ganska liten chans att det finns nåra platser kvar till oss. o jag som hade taggat asmycke och tat med mig snowboarden hem från idre, fast det var också för att åka i hammarbybacken eller nått. iallafall, som andraval tog vi bad i eriksdalsbadet och eftersom det förmodligen kommer bli det så måste jag verkliegn införskaffa en ny bikini! hohoh, ojojoj. får åka och kolla nån gång :)



/susanna 

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0