HARRY POTTER

Hej svejs, nu har jag typ 20 sidor kvar att läsa på den första Harry Potter boken. Det var mina kära harry-potter-tokstollor som tvingade mig att läsa den. Jag trodde helt älrigt att jag aldrig skulle läsa den! jag är ju rättså trotsig så när dom var så himla på att jag skulle läsa den ville jag bara läsa den ännu mindre! Jag blev iallafall helt fast i den efter ett kapitel! och då hade det ju inte hänt jättemycket än men den är så galet bra skriver så den är helt underbar att läsa. Nu säger jag det, passa er, det kanske kommer som en chock meeen.. JAG ÄLSKAR HARRY POTTER !

Såja, nuså är jag också på kroken. happ. aja det blev som det blev och jag kan säger för er, vänner, att jag kommer garanterat att läsa tvåan också, Tack så mycket erica och agnes för ni sa till mig att jag skulle läsa den!

och jag blir alldeles galet sugen på att se alla filmer igen nu! jag har sett dom en gång iaf förut, men i fel ordning och med låååånga mellanrum! så när jag såg sjuan på bio nyss med erica var det då inte mycket jag förstod. Så, gott folk, jag börjar men harry potter  NU. hej då nu ska jag läsa dom sista sidorna :D

/susanna

|KOMMENTARER
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Sv: Tack så mycket! Ställ gärna någon fråga i frågestunden :)

2011-01-25 @ 21:52:11
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: AGGER

GO SUSSI

2011-01-25 @ 22:39:48
Postat av: AGGER

GO SUSSI

2011-01-25 @ 22:40:14
Postat av: Annica

harry potter är inte ens bra. ;)

2011-01-25 @ 22:57:08
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg:)<3



Besök gärna min:)



Kramar

2011-01-25 @ 23:06:54
URL: http://theelene.blogg.se/
Postat av: Victoria

Har lästa alla HP bökerna 15 gånger förutom den sista som jag har läs 5 gånger. Engång så läste jag 1-6 på 10 dagar (den sista var ej ute).

Älskar HP.

2011-01-26 @ 21:41:45

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0