ALLT

Imorn är sista dagen på lovet och jag ska njuta livet av mig! kommer, såklart, spendera dagen med fanny, agnes, erica och nicole, rätt säker på det iaf. Vi kommer säkert hitta på något kul, vi kanske ska till kungsträdgården och åka skridskor, eller hammarbybacken o åka skidor och snowboard.  oooh, vill skippa allt vintersnack! jag gillar egentligen vinter väldigt mycket men nu kan det faktist få lov att vara slut för nu är det bara tråkigt och fult och massa svart snö och bara onödigt kallt och ibland blir det plusgradet, jobbigt jobbigt, och man måste skotta och det går inte att åka pulka för det är för segt och smutsigt. Nej, nu vill jag ha sommar sommar sommar ! taggat som tusan inför sommarn ! vi i familjen har redan börjat planera en resa till grekland och vi vänner ska väldigt säkert ha en vecka i sunne i år igen , asså shit vad jag längat efter att bara ha på sig ett par converse sjort och nån tröja, och inte frysa och vara brun och ha sol och hare jetetrevligt :D









/susanna

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0