MORN

Hej hej gomorron, snart ska jag äta frukost och börja göra iordning mig men först tänkte jag hinna med ett litet inlägg ;) omg, idag/ikväll/igår natt va tusan man kallar det , Den föregångde natten så drömde jag feta konstiga drömmen! Först skulle vi resa utomland, med flyg och så så vi höll på och packa och då skulle vi åka till nått varmt ställe. Sen så i sista minuten så skulle erica med också.  Fast planaerna hade tydligen vart att agnes och fanny också skulle följa med, men så blev det inte. iallafall, erica skrev då på bloggen, den här bloggen, att hon skulle med mig o åka skidor igen, och sen visade hon en ascool bild från förra gången som verkligen va ascool, men som inte finns på riktgit :( fast grejjen va att vi inte skulle åka skidor utan till nått varmt ställe. aja, på flygplatsen, som var en väldigt udda flygplats. poff pang till tullen och sen massa trånga gångar och korridorer, över vägen och in i en gammal systuga där vi fråga om mamma var där. Det var hon inte men en vän som bor i idre var där. aja, vännen,jag, erica och mamma hamnade plötsligt vid tullen igen, och där berättade dom för oss att vi skulle upp till idre men vi skulle inte då åka skidor utan vara i fäboden och i stallet. inget emot det men jag är i stallet varje dag annars så hade vart kul med skidor eller nått annat ;) då blev man jättebesviken iallafall. men men sen skulle vi gå igenom tullen igen, och då vare nått om att man inte får ha med sig någonting in, inte ens pruttar. Då sa nån till mig att då ska man ju prutta i en burk och sen ta med sig och då svara jag ja i verkliga livet och väkte mig själv.

det gör inget om ni inte fattar ;D

/susanna

|KOMMENTARER
Postat av: Erica

HAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHHAHAHHA

2011-01-17 @ 08:56:58
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0