NÖDVÄNDIGT ÖPPET HUS

ooooy, vår statistik sjunker i boooottnen, men ja det har varit kaaSS uppdatering idag xd FAST, ska jag säga varför? Vi har varit på öppet hus i skolan nu på kvällen, och innan dess hann iaf inte jag blogga ;p å andra sidan måste det här varit det mest onödiga öppet hus jag varit på. Typ 30 pers kom (hej hela skolan var där och sååå förberedda naet och sååå peppade och taggade) och 4 av dessa kollade in på vår lektion. (Ja, så töntigt var det, vi skulle visa hur vi arbetade på en lektion.. hej kul) Själv skulle man presentera inför alla dessa maaaassa föräldrar vad vi höll på med, på engelska dårå eftersom det var en engelskalektion vi hade. Jag fick en liten blackout fastän jag bara presenterade för typ 2 åt gången... (jag var inte ens själv, två till presenterade)

MEEEN det var den onödiga informationen. Imorgon är det SOVMORGON! TAGGA 10.10 börjar vi! Då ska det blggas! Tror dessutom ja hinner med nått mer inlägg ikväll. guud va mys
-agnes

-HAHAHA HEJ JÄÄÄTTEGAMMAL BILD- ... eller ganska iaf^^,

nej agnes, sånna bilder e inte okej.
/susanna


|KOMMENTARER
Postat av: jenny

men tack fina fina du!

2011-01-18 @ 20:51:39
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; tack så jätte mkt! :D Vad roligt att höra! :D Glad jag blir :D



Svara gärna på DAGENS FRÅGA hur gammal NI är på min blogg! :D



/TOBIAS

2011-01-18 @ 20:52:50
URL: http://photoframe.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0