SÄLLSKAPSRESOR



Dagen då jag, nicole, agnes och fanny var i stan för att äta och se på bio(men det blev inte bio) så köpte vi en film o se på hemma hos någon när vi kommit hem, då köpte vi ju the first time. Men iallafall, då hittade jag den här boxen med alla sällskapsresan-filmerna och jag var bara tvungen att köpa den! jag har endast sett Snowroller än så länge men jag älskar den så jag kommer nog gilla de andra också. Den filmen, snowroller, blir jag så himla taggad på skidor av och jättesugen på att åka till alperna! jag har aldrig vart i alperna men det skulle va askul att åka dit nån gång. då är det ju mycket större, längre och fler backar än fjällen här i sverige så det skulle va jättekul. Och Hökarängen skidåkarna e ju stentuffa ! Som dom skulle man ju se ut själv ju ! :D

/susanna


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0