SUSANNA

Namn: Susanna Hellström 
Ålder:
14, fyller 15 i maj
Familj: mamma, pappa, syster
Bor: Stockholm
Intressen: vänner, fota, piano(hihi), datorn (Y)
Fritid: stallet sex dar i veckan

Jag heter då susanna, Är väldigt bra vän med agnes, fanny och erica. Fanny har jag känt sen vi var 2 år och gick på dagis. Agnes och Erica har jag lärt känna när vi började sjuan för ett och ett halvt år sen, shit det känns mycket längre. Vi fyra är väldigt ofta med varanda. i skolan, efter skolan, på loven, hos varandras landställen, bara lite random tidpunkter och vi chattar på msn. Jag har en hund, en katt, två kaniner och jag och min syster har varsin häst. Har ridit sen jag var 6 år, ridskola-medryttare-egen häst. Jag är äkta blondin i grunden fast nu blir det bara mörkt när det växer ut och det är inte kul! så då får man tona ljust igen :) Jag ääälskar glass, Ben&Jerry Half Baked får mig att dö och hamna i himlen, neee men nästan ;) Jag har gått på gympa för lääängesen, handboll för ett tag sen och fotboll för en stund sen, men det söööööög jag på. Jag fotar med Nikon D60 och har fotat i kanske 3 år. Min klass äger och vi har askul, Det är roligt att gå i skolan lix. Jag tänker ofta djupa, invecklade tankar om allting och ingenting. jag verkligen älskar alla årstider fast är enormt trött på alla när dom e påväg att ta slut, men saknar dom sen när dom e förbi. Jag har väldigt svårt att skiljas från saker, saker som i gamla kläder, en ful tekning man gjorde som lite, ett foto, en bok jag älskat, en gammal mobil som e trasig. Så, jag sparar allt! Jag har fobi för saliv, spottloskor och när nån borstar tänderna eller harklar sig. Jag är väldigt rädd för att sitta fast, och inte med jackan då lixom, utan att sitta fast i en situation som man inte kan ta sig ur, som är omöjlig att ta sig ut, som kommer vara så hela livet. När nån annan blir väldigt rädd för något så får jag extra mod och blir inte rädd, Om nån e negativ till nått blir jag positiv till de, om nån är sur blir jag glad. Rättså trotsig. Jag är lättimponerad och lättskrämd. OCH mitt liv är rätt stressigt och jag vill bleka tänderna och mitt skratt är rätt högt och jag har gjort min ena garderob till en smyckes-graderob och jag älskar new york och äter väldigt mycket men lägger inte på mig för jag har snabb ämnesomsättnig.








sista bilden tagen av min kusin, ELIN 

Hej då och tack för mig

/susanna

|KOMMENTARER
Postat av: Anna Johansson

tack aa dom blev rätt fräcka tillslut! :D



härliga bilder! :D

2011-01-18 @ 08:08:38
URL: http://annassfoto.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0