F A N N Y

Namn:Fanny Ewa Viviann Höglund (fint mellannamn ....)
Ålder: 14 höstar

Hej jag heter Fanny och jag är 14 och fyller år i september. Jag är e 180cm lång och jag kan inte sjunga. Jag hatar mangochutni och kaviar och ormar. På fritiden Dansar jag och rider och på somrarna spelar jag golf och så åker jag snowboard. Jag är modell och jag e oftast glad och posetiv men jag kan bli ganska sur ibland... DÅLIGT AV MIG! Jag gillar godis och skräpmat , hehhe! Jag har snabb ämnesomsättning och jag har aldrig ätit sushi. Jag lägger nog ner lite förmycket pengar på kläder och skor, men man lever ju bara en gång. Jag suger på matte och jag hatar fisk. Jag har en pussmun telefon och jag har landställe i värmland. Jag kan vara ganska envis och jag e jätte svag. Jag har bruna ögon och jag är alltid kall om händerna. Jag älskar sommaren och jag gillar glass.
 
 

|KOMMENTARER
Postat av: Alexandra

så vacker du är :)

2011-01-19 @ 08:56:08
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0