AND THE SPIES CAME OUT OF THE WATER

Länge sen. Herregud det känns som om vi gick i Idres backar igår.
Det är verkligen sant det Sussi skrev för ett tag sen, man fattar verkligen inte hur fort det går. Allt bara rusar på i en så jäkla hög fart! Det går inte ens långsamt när jag har tråkigt längre, då panikar jag bara över att jag inte gör något och tiden tickar skrattretande fort ändå och då tänker jag bara på hur the time of my life krymper för varje sekund liksom, haha! Tick - tack, tick - tack, gör - nått, gör - nått.. Brukar inte vara den hysteriska personen, och jag vill inte kalla det här hysteri heller, men nått vettigt känner jag man borde göra. Men det blir antagligen bättre nu när jag börjar åka iväg på saker och skolan börjar. Rutiner och måsten att göra (:
Hörs från Värmland imorrn! Nu ska jag kolla film med bror min :D
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0