INGETATTGÖRAAAA

dos pics från sussis landställe i skärgåårn, jag som showar utsikten och mitt och nicoles nästan-hjärta. känns lite trist att vara hemma med dendär NÄSTAN-solen som aldrig riktigt utvecklas till nån riktig sol! idag har jag chillat med sara i stan, kollat nya huset och gått vilse på en byggarbetsplats. helt stört hur vi ens kom in där, ingen avspärrning där vi kom in, men sen när vi skulle ut var det avspärrat. sen tog jag mig friheten att gå förbi fikus och hota henne till livet om jag inte fick hennes minneskort med bilderna från ljusterö, men det behövdes inte för hon var inte hemma. så jag och sara traskade in hos henne (hennes mamma släppte in oss) och rotade fram kameran och i got the minneskort! hoppas det gick bra erica. du får det imorrn eller så! :D
nu tänkte jag göra te eller nått kallt kanske och kolla nått kul på televisionen.
ha ett bra liv fram till senare!
agnessss

|KOMMENTARER
Postat av: NICOLE

inte.okej.

2011-07-12 @ 18:31:09
URL: http://nicoleperez.blogg.se/
Postat av: Erica

nej agnes, det går inte bra. det är mina bilder

2011-07-12 @ 20:01:56
URL: http://snelahestarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hört talas om copyright?????????

2011-07-12 @ 20:02:55

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0