SINGULAR: PELARGON, PLURAL: PELARGONER



trevliga blommor som sitter i en kruka på altanen.

hujedamej va roligt de va att få komma hem nån dag sådär. först bara låg vi i en park i några timmar och vi drack och vi åt och vi åt och vi drack. Sedan for vi hem och åt och hamnade sedan hos mig där vi såg harry potter fyra och sov över. mycket skratt. hihi. mycket prat. bla bla. men sen vaknade vi aaalldeles för sent dagen efter men vi hann ändå med en timme i nacka forum innan jag hoppa på bussen ut till landet igen. jag köpte godis. gott godis. men nu sitter jag och lökar sönder(fast ne men de är jefligt varmt) och ska snart äta lunch. det blir väll nån macka.
Jag har fått världens motivation och insperation och känner mig värsta kreaktiv! icke likt mig. till exempel så stack jag ut och sprang igår(wow!) och jag fotar(omg!) och jag bloggar(oh herrgud!) och jag känner mig himla sugen på att rita, skriva, göra saker! fast jag ritar förskräckligt så de ska jag nog inte göra. oh juste, lyssna på musik också. försöker upptadera min playlist och jag har hittat några riktigt bra band! kul kul kul. livet leker just nu.
/susanna

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0