REGNET FALLER NER OCH JAG GRÅTER



the happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything

jag har världens sötaste hund. hon ligger nu och nufflar i sömnen och de rycker i tassarna. Och jag har en sån där dag som inte är tråkig men som man inte g ö r nått på. och jag vill verkligen g ö r a nånting. nånting bra, som jag är stolt över efteråt och ler mot varje gång jag ser de. känner för att göra smycken. eller baka nått(inte för att jag ler mot de men ändå). eller skriva ut bilder. eller sätta fina blommor i fina krukor.
just nu lyssnar jag på trevlig musik och fyller på med nya låtar till min playlist. går riktigt jefla bra alltså! ni fattar inte hur många bra låtar det finns som man inte hade en aning om existerade.

ne men nu börjar dan försvinna här. hejdå!
/susanna

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0