SÅ ALLA BRATS KAN HOPPA OMKRING..

Okej, verkligen inte den sortens bilder jag brukar lägga upp på mig själv. Jag är så inte
bra på "se inte glad men inte sexig eller uttråkad ut heller"-blicken. eller så. Jag är gla-
d på bilder helt enkelt. Men jag gick igenom bilder i min dator och när jag såg denna sl-
og det mig att man kanske skulle klippa axellångt! Typ som det ser ut på bilden. typ. O-
kej, då vet vi liksom, men i en blogg skriver man vad man tänker. Just nu tänker jag på
något så egoistiskt, självupptaget och så långt ifrån världsbetydande som om jag ska kli-
ppa kort eller spara långt. Hoppas ni tänker på något intressantare som gör världen till en
bättre plats. Nu ska jag gå och läsa min bok "Hundra sätt att rädda världen" och lära mig
hur jag kan rädda världen dårå. Känner mig redan lite bättre till mods. Kompenserar för
mina obetydliga funderingar sådär då. Sov nu och utrota svält imorgon! God natt Sov gott
AGNES
jagvetsuperirriterandemedallabindessträckmedjagvilleattdetskullevaraennåroglundalikabred
textförbildenblevmindreäninläggsfältet.nuskajagfyllautlitesåjalyckasmedsammasakhärhejdå.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0