FISKARNA SIMMAR I VATTNET



tröja monki, shorts monki, skor sko-arthur, sån där svart sak man har istället för bh monki

Herregud. Gårdagen alltså. började med att jag helena och mamma åkte till åkersberga där vi skulle ta gardasilspruta, livmoderhalscancer, och efter de tänkte mamma att vi kunde gå in lite snabbt i centrumet. slutade med att vi var där i fem timmar. seriöst! åkersberga centrum. fem timmar. de är nästan duktigt. sen till råga på allt (ha, till råga på.. fult) så skulle vi ha åkt till ett stort godishus som har över femhundra sorter men de glömde mamma. jag gillar godis. men vi ska dit igen idag eftersom helena glömde en påse och jordgubbarna i en affär. blev mer sur över jordgubbarna än över påsen. Kan förresten visa lite grejer jag köpte. mestadels saker till italien (tagga!) juste! som ni ser på andra bilden har jag satt fast nitar på bakfickan. kan inte riktigt säga att jag är nöjd, eftersom att nitarna suger och har lite fel färg men men, de duger!
/susanna

|KOMMENTARER
Postat av: KARIN ♡

sv: tackar!

2011-07-30 @ 10:15:24
URL: http://karinternemo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0