BORN THIS WAY

Heeeeej på er!
Jaa var ska jag börja, idag är det ju bb final och jag är sjukt taggad!
Hejjjaaa...S I M O N!
Så jävla skön kille asså, woopwoop!

Idag har jag solat och chillat och firat mamma och fått ett sjukt irriterande myggbett. Just nu sitter jag och dunkar musik och tittar på massor med gammla bilder på min dator, kan ju säga att typ alla gammla bilder är sjjjjuuuukt roliga. Hittade första bilden jag tog på Agnes, hittade också en sjukt rolig bild på Philip från typ början av 7an, en jätte ful bild på mig när jag sjukt fula glasögon och en rolig bild på erica när hon hade tandställning!
Haha gammlatider!

Smakprov kanske...



Fina cheyer för lääänge sen :)
(Hehe förlåt mig tjejer men jag var tvungen)

/  F a n n Y

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0