GUITARRA

supercool med duvan där heheheheheh vavavaa? :)

Vi har stämt vår gamla gitarr som aldrig funkat. Så nu har jag bestämt mig för att bli pro på gitarr! Jag har en hemma liksom, WOW! Så efter allt traditionellt midsommarfirande idag (superkul att lära amerikanarna små grodorna, bilder kommeer) har ja mest suttit framför diverse guitar for beginners-videos på youtube. Men icke! JAG FÖRSTÅR KNAPPT NÅNTING! Herregud, är det jag som är trögfattad eller är den såhär komplicerat ?! Ben, en av amerikanarna, har i alla fall lovat å hjälpa mig lite med gitarrspelandet senare idag, så vi får väl se hur det går!.. Nu lagas det feta smoorgoosbooerdet där uppe och jag är supertaggad på jordgubbar med glass och grädde sen! GLAD MIDSOMMAR!
agnesss

|KOMMENTARER
Postat av: NICOLE

FAN VILKEN SNYYYYGG! min suuuger.....

Jag kan lära dig agnes om jag får din gitarr :D:D:D

2011-06-24 @ 18:26:30
URL: http://nicoleperez.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0