HURTIGRUTTEN

Jag var ute och sprang nyss! *applåder*
Inte för att det gick så bra, det gick skitdåligt faktiskt. Efter typ 700 meter fick jag så otroligt ont i halsen!! HELT SJUKT! ville bara dö, nästan. La mig ner bland alla myror på den barriga marken och spottade blått slem. Fy vad det inte var trevligt. SÅ ett tips allihopa - gå inte ut och spring!

(anledningen till att slämmet var blått var för att jag åt blåbär.. JA! Första blåbärna för i år! Dom finns i skogen!)

Nu ska jag in till stan med nicole och köpa lite smått och gott inför göteborg! ASSÅ JAG DÖR JAG ÄR SÅ ÖVERTAGGAD!!!! det ska bli så gryyyyyyyyyyyyyymt! Har börjat packa så smått och ladda ipoden och kameran för imorn klockan elva sitter vi på tåget! :O:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D hehe.. övertaggad japp.. Såg just att jag hade pengar kvar på kortet, LYCKA. Trodde det var 100% slut, men icke då! Nu ska vi handla wiho!

Tumblr_lmmjdavvho1qbrwbmo1_500_largeTumblr_lmvilgukpl1qdtmtzo1_250_large
pics från.. weheartit ;)

FAN missade precis elit, kolla klockan :(


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0