JAG MINNS NÄR DET VAR BÄTTRE VÄDER


jupp. bild från i söndags. dåå var det minsann bra väder..!

fint väder. så  fint att man kan sitta inne och spela the sims 2. det gör jag och ericus. vi har varsin dator. Jag spelar the sims. hon gör lite stuff sådär. faen om det inte blir sol snart igen alltså! jag dööör! och snart kommer sussi hem brun som en jekla pepparkaka och här sitter man som ett spöke. åååå jag kan se det hela framför mig...

sussi: heeeeeeeeeeeeeeeeeej jag hade det supermegabra på kreta och det var sol varje daag och gud ja ville bli brunare men jag är ändå helt okej brun tycker jaaag... OJ! vad har hänt med ER?!
vihärhemma: jomen det såattsägaa... regnade lite..
sussi: HAHAHAHAHA LOOSERS! nu ska ja gå å ringa alla nya coola bruna kompisar ja fick på kreta. vi ska ha ett party för alla bruna!!!! HEJDÅ!

lovar att det kommer bli EXAKT så.. japp!
good luck have fun!
agnessss

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0