RUBRIK

Idag så vaknade jag och agnes av att axel ringde haha för vi skulle på bio och se KUNG FU PANDA 2!!! fyfan vad bra den var alltså! :D Men innan vi åkt ein så gjorde vi en film (sjosala crew) när jag och agnes cyklar lite, kommer upp här snart.
Innan bion åt vi macdonalds och jag tog dubbel cheeseburgare, hur god som helst! Ät det någon gång, min nya favorit! Nu ikväll har vi grillat med härliga flickor, det var suupertrevligt! Nu ska jag sova för imorn väntar en SLAPPDAG. Pjamas hela dagen, hur skönt? ;)

|KOMMENTARER
Postat av: Max.

är du och axel på g eller?

Postat av: Okänd

Axel är min!!

2011-06-16 @ 00:12:32
Postat av: Alachbaal

Hej asså jag heter dårå Alachbaal och har alltid velat gå på Kung fu Panda... JAG ser verkligen upp till er.

2011-06-16 @ 00:19:23

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0