STÅR OCH CHILLAR

bild från igååår, står och chillar med mina coola kompisar från simningen. ..som iofs står rätt långt ifrån mig på bilden.. så de ser ut som dom inte gillar mig. men de gör dom! tror ja!..

SISTA DAGEN INNAN SKOLAVSLUTNINGEN IDAG!
Började halv ett fick gå kvart i två. Städade No-sal 2 och skåpen, rätt ovärt. Efter det gick jag fikus å fanny hem till mig och gjorde köttfärspaj. Eller fanny åkte och badade, jag och erica körde matlagningsprogram för fulla muggar och ni aaaaaaaaaaaanar inte hut gott det blev! :o min bror som för övrigt inte äter nånting åt hur mycket som helst! Sen åkte vi och badade ändå och ingen bryr sig så jag slutar här. hehe.
Inte alls så taggad på sommarlov faktiskt :/ känns inte som läge än.. vet inte varför. MEN DET SKA BLI KUL ÄNDÅ :) puss å snusk gonatt från agnesss!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0