BIKBOK

så, nu ska jag snart gå ner och ta bussen till min prao, ock jag ska då praoa på bikbok i nacka forum! :D
det ska bli superkul och ja hoppas ja får göra massa roliga saker. Man ska ju helst ha på sig bikbok kläder och ja har del så de ska nog gå bra! Igår va ja i stan med mamma(helena pluggade och dom andra tre var påväg hem fårn idre så jag har inga fler vänner.. javet  de e synd om mig..) och det va jättekul! man får ju nästan mest gjort när man är där med mamsen alltså ;D



linne - ginatricot / magtröja - bikbok / jeans - weekday / strumpor - happy socks
 
så, om ni ser en liten blond tjej med pilotglasögon inne på bikbok i nacka forum så ere jag! :D

/susanna


|KOMMENTARER
Postat av: LADY UMBRELLA

sv: härligt att höra! :)

Jodå, allt är bara bra med mig, är dock lite trött efter en lååång skoldag :)



Vad gör du då? ^^

2011-03-07 @ 19:53:04
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: sami

Taack :) Vaa sööt du är allt bra med dej ? :D

2011-03-11 @ 17:56:59

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0