ERICAS DAG

Idag har jag praoat, som vanligt då på hunddagiset. Det ska faktiskt bli tråkigt att lämna det imorn nu när man lärt känna alla hundar och människor. I början var det inte roligt alls, men nu har tiden bara flugit iväg och imorn är sista dan. :( Idag har jag gått ut med nessie och birk (bild kommer) och herman. Sen moppa jag golv och gick och åt med Elin och josefine, dom andra praktikanterna. Det var kul men jag kände mig som ett fetto för dom äter typ ingenting och jag är skithungrig haha.

Sen har jag åkt med malin hem på bussen, vi stötte på varann igår. Och så har jag tränat och är helt slut nu och sen ha jag käkat och NU ska jag sova! Ska bli så skönt jag riktigt läängtar!

Det här är Pluto (och i bakgrunden ser ni Kanto). Pluto är nog en av världens snällaste hundar och en av mina favoriter!

| erica

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0