LIKE A STORM IN THE DESERT

                    Idag har det varit bra, riktigt bra faktiskt!

F
örst en föreläsning om afganisthan. Sömnande, men bättre än svenska.
Sen spanska, fick tillbaka provet. MVG! Herregud vad förvånad jag blev!
So, redovisade om min prao. Kan inte säga att jag hade förberätt mig så bra, men det gick fint ända tills slutet när Bernt ställer jättesvåra frågor.. men det är ju bara att hitta på nått!
Lunch - äcklig risotto (inte paella) hem och käka macka tillbaka till skolan.
Idrott, redskapsgymnastik. Det var ett tag sen! Herregud vad jag saknar truppgymnastiken!
Engelska, vikarie som endast pratar engelska. Vi ska göra superhjältar (karaktärer) herregud det är klurigt, men har nog fått ihop nått lagom halvbra.

Efter skolan såg jag världens roligaste skägg på bussen, for hem till fanny och käkade och fotade. Sen for jag nicole och fanny på dans. Kände mig kass idag haha fattade inte så mycket. Kollade inspirerande dansklipp och käkade makaroner och köttbullar när jag kom hem.


Det är vår och vi älskar det! on the picture, me


|KOMMENTARER
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-03-22 @ 21:39:12
URL: http://angelijnas.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0