SÅ INTE OKEJ

Alltså.. våran uppdatering och allmänna aktivitet här på bloggen är ju sååå inte okej! :o
Jag försöker så gott jag kan med minst ett inlägg per dag, men hellåå, var är ni andra? Sussi? FANNY? Vi får väl hoppas att uppdateringen blir bättre efter praon.
Gårdagen var AWESOME! Började som sagt 17 på tv4 kvällsöppet (sow coowlt prograwm!) och trodde jag bara skulle vara ivägen, men där högg jag allt i sten! (-coolt uttryck!-) Fanns inte så mycke att göra först, men jag fick vara med på repetitionen och alla möten ockh så! Sen under sändningen satt jag i publiken! DEN NI! Ni kanske såg mig på tv ;p ..om ni kollade.. vilket ni kanske inte gjorde. Sen fick jag taxi hem vid tolv och kände mig allmänt grymt affärsmässig! Hej wannabee-vuxen!
Nu ska jag snart träna! Imorrn börjar jag 06.00 på nyhetsmorgon! HÄRLIGT!
-agnes

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0