TRÖTTER

nu e klockan mycket. inte. Men jag ska snart gå o lägga mig. Fast ja kommer inte sova fören tölv ändå. Det här är .. 7:nde dag på praoen och jag älskar det! dom andra tycker inte att det verkar särskilt kul alls, men jag tycker verkligen att det är kul! Jag får galga, larma, städa, fixa, hjälpa kunder, säga ja e praktikant så ja kan inte ta kassan, svara i telefon, hämta varor, vika in grejor på lagret, ta ner kläder högt upp ifrån, fråga i kunderna i provrummen om de går bra och idag fick jag för första gången i mitt liv moppa! :D

okej, de där lät inte så kul men de är faktist de! längtar till imorn :D
imorn ska jag ta med kameran. Tametusan japp. De ska jag. Då får ni se bilder imorn :D

/susanna


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0