ÅKSJUK, UTAN ATT HA ÅKT EN METER

Har dammsugit och putsat bilen. Tog två och en halv timme ungefär. Var sjukt pinsamt när det kom förbi folk och jag satt där osminkad i pappas fleece med dammsugarn i högsta hugg och radion på full volym. Nu har jag så sjukt äcklig känsla, bilkänsla. Den man får när man åker bil. Usch, klarar inte av lukten. Så åksjuk av att ha suttit i bilen i 2h utan att ha rört sig alls. MYSIGT!
-Allt för att barnen i uganda ska få 100kronor.
Kan dom inte avskeda en lärare istället? Så får Uganda 30 000 kronor varje månad istället, smart.

ÅT JUST GODASTE PIZZAN NÅGONSIN TROR JAG! mmmm


Jag vet vem jag är när jag är hos dig.


|KOMMENTARER
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; öppnar mitt hjärta som en liten box och lägger in det fina där! :D TACK SÅ HJÄRTLIGT! :)

2011-05-09 @ 09:32:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0